poniedziałek, 9 grudnia 2013

Prolog

Pewnego dnia, późnym popołudniem, postanowiłem ze napisze osobie. Nazywam się Oliver, Oliver Norwood, mam 17 lat, mieszkam w Nowym Orleanie, akurat pada deszcz, jest tak zimno wietrznie i przygnębiająco, kocham to uczucie, odnajduje się w nim, właściwie jest tą jedną z tych rzeczy dla których chce żyć, oczywiście znajdą się też inne, ale czy nie piękne gdy przechadzasz się francuską dzielnicą podczas lekkiego deszczu, gdy kolorowe światła odbijają się od kałuż na ulicy, idziesz, mijasz setki ludzi, w powietrzu unosi się zapach kawy i papierosów, pochłaniasz to wszystko myśląc o niczym ważnym, po prostu cieszysz się tym wszystkim. Piękne prawda? Ale wracając, jaką jestem osobą? Jestem, a może raczej byłem sobą, nigdy nie grałem nikogo innego, ale teraz, teraz mam wrażenie że udaje całkiem inną osobę, to tak jak bym był aktorem w swoim własnym życiu, wiem że chciałbym powrócić do tego kim byłem, ale nie jestem pewien czy mi się uda, czasem nawet nie mam ochoty próbować, straciłem wiarę w siebie, może jeszcze uda mi się powrócić do tego co było, może spróbuje, ale na pewno nie sam z siebie, ktoś musi mi pomóc. Kiedyś bym pewnie powiedział ze zrobię wszystko sam, ze jestem zajebisty i wszystko mi się udaje. Ludzie z mojego otoczenia nadal nie zauważyli ze jestem zupełnie inny, tak jak by wszystko było pięknie i kolorowo, może to i dobrze że nie wiedzą, dobrze że umiem to ukryć. No ale cóż będę czekać, a wy poznacie historię mojego życia...

3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawie się zapowiada. Jestem już po samym prologu co będzie dalej. A mogę wiedzieć czy jakaś konkretna tematyka będzie? Nie patrząc na to, że będzie opisywany Oliver Norwood.
    Tak mnie zaciekawiłeś, że dodam ten blog do ulubionych u siebie, łatwo jednak mnie przekonać >.<.
    Proszę o odpowiedź co do tematyki, chyba, że nie chcesz jej zdradzać :)
    Pozdrawiam i przy okazji zapraszam do siebie, niedługo pojawi się notka :) http://narusakufriends.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz ja chyba sam nie wiem co to za konkretnie tematyka xD Czekam czekam

      Usuń